Cari duit tambahan dengan bisnes Shaklee.

Bisnes Shaklee ni tak menjanjikan anda menjadi jutawan atau dapat cari duit tambahan puluhan ribu ringgit selepas seminggu atau sebulan start bisnes.

Cari duit tambahan dengan bisnes Shaklee ni realistik. Kita pegang pada logik… mana mungkin baru start bisnes terus jadi kaya raya kan? Semuanya kena bermula dari bawah.. bersusah-susah dahulu.. bersenang senang kemudian.

Susah sangat ke nak cari duit tambahan dengan bisnes Shaklee ni?

Yer.. susah sangat – bagi orang yang malas, orang yang tak mahu berubah, orang yang tak mahu keluar dari zon selesa dan orang yang banyak alasan.

Tak susah sangat – bagi orang yang rajin, yang ikut bimbingan daripada upline yang betul, orang yang dah membuang segala macam jenis alasan jauh-jauh, orang yang nak berjaya dan orang yang berhati kental.

cari duit tambahan
PERBEZAAN ANTARA BISNES BIASA DENGAN BISNES SHAKLEE

 

 

Nak buat bisnes Shaklee untuk cari duit tambahan mesti perlukan modal kan?

Modal komitmen untuk mulakan bisnes Shaklee cuma RM68.90 yang perlu dibayar sebagai yuran untuk menjadi ahli saja. (tambah kos pos RM10.60 untuk urusan melalui pos).

Apakah faedah menjadi ahli Shaklee yang buat bisnes?

FAEDAH AHLI UNTUK YANG BERBISNES

  1. Dapat KEUNTUNGAN daripada harga runcit sehingga lebih kurang 20%
  2. CASH BONUS daripada penjualan produk (dikira daripada jumlah UV terkumpul setiap bulan – kelayakan UV minima untuk mendapat BONUS ialah 150UV) – % BONUS semakin tinggi apabila UV terkumpul juga tinggi bermula 5% – 21%
  3. Pengedar yang mencapai rank sekurang-kurangnya Supervisor akan mendapat ganjaran EXTRA daripada Shaklee
  4. BONUS kempimpinan (leadership BONUS).
  5. CAR BONUS – Shaklee tak beri kereta tapi Shaklee beri imbuhan dalam bentuk wang tunai yang dikategorikan sebagai bonus kereta. Tapi terpulang kepada kita nak buat apa pun dengan duit tu.. Shaklee tak halang sebab ia hak kita.
  6. Convention – insentif PERCUTIAN PERCUMA di luar Negara atau UMRAH & ZIARAH untuk diri sendiri / keluarga (mengikut kelayakan).

 

NOTA PENTING!

Nak buat bisnes Shaklee untuk cari duit tambahan, anda perlu berdaftar dengan seseorang yang sudah pun menjadi ahli atau dikenali juga sebagai UPLINE. Kenapa? Kerana Shaklee adalah Networking System atau sistem rangkaian, jadi anda perlu bernaung dibawah mana-mana ahli sedia ada sekarang (UPLINE) dan begitulah seterusnya, dimana anda juga nanti boleh mendaftarkan orang lain dibawah anda pula. Cara jadi ahli Shaklee yang digunakan juga adalah sama.

TAPI…. ini bukan bermakna seseorang ahli itu akan mendapat keuntungan atau komisen setiap kali mendaftarkan ahli baru dibawahnya. Tidak sama sekali. Shaklee tidak mengamalkan sistem untung atas angin kerana ia juga salah disisi Islam.

Ia hanya bertujuan supaya ahli baru ada seseorang yang boleh dirujuk jika memerlukan apa-apa khidmat nasihat tidak kiralah samada untuk cara-cara pengambilan / penggunaan produk ataupun tunjuk ajar untuk berbisnes. Barulah senang urusan nak cari duit tambahan dengan bisnes Shaklee nanti kan?

Shaklee ibarat mewakilkan setiap ahlinya yang berpengalaman untuk menggalas tugasan ini supaya ia akan lebih personalised (secara peribadi) kerana mana mungkin Shaklee melayan semua pertanyaan puluhan ribu ahlinya.

Jadi, adalah sangat penting untuk anda memilih upline yang betul, upline yang serius dalam Shaklee terutamanya jika anda ingin menjadi pelanggan setia Shaklee atau ingin memulakan bisness Shaklee. Ini kerana, jika anda tersilap daftar dengan upline yang aktif suam-suam kuku, suatu hari nanti anda berisiko untuk kehilangan orang yang boleh membimbing anda. Ini akan merugikan diri anda sendiri kerana waktu itu, anda mungkin akan hilang arah dan terpaksa mencari orang lain untuk mendapatkan bimbingan.

cari duit tambahan

BIMBINGAN PERCUMA CARI DUIT TAMBAHAN DENGAN SHAKLEE

Sebelum saya beri sebab kenapa anda perlu mendaftar sebagai ahli Shaklee dengan saya, izinkan saya memperkenalkan diri terlebih dahulu.

Nama saya Norhasnida Binti Mohamad Nayan atau lebih mesra dengan panggilan Nieda. Sudah bersama Shaklee sejak tahun 2012. Tujuan asal menjadi ahli dulu adalah hanya untuk membuat belian kegunaan diri sendiri sahaja, tetapi apabila melihat peluang-peluang yang Shaklee tawarkan kepada ahlinya yang berbisnes, saya terus melangkah ke dunia bisnes Shaklee. Mula serius dalam bisnes Shaklee lebih kurang 2 tahun selepas menjadi ahli dan masih menjalankan bisnes Shaklee secara part-time kerana saya masih bekerja.

 

cari duit tambahan

KENAPA MEMILIH SAYA  SEBAGAI UPLINE UNTUK MENDAFTAR SEBAGAI AHLI SHAKLEE?

Kerana saya serius ingin membantu sesiapa saja yang juga serius untuk mengubah tahap kesihatan & ekonomi keluarga mereka melalui Shaklee.

Shaklee telah memberikan saya pendapatan sampingan 4 angka walaupun hanya menjalankan bisnes secara part-time, jadi saya juga mahu orang lain turut dapat apa yang saya sudah dapat. Sekarang saya sudah menjalankan bisnes Shaklee sepenuh masa. Saya sudah bersara daripada kerja makan gaji..

Jom! bersama-sama dengan saya membina sebuah legasi bisnes yang boleh kita wariskan kepada anak cucu kerana bisnes Shaklee ini bersifat kekal & semakin berkembang apabila diusahakan secara serius. Bimbingan bisnes daripada saya adalah percuma. BUILT TO LAST! bersama Shaklee & saya.

 

WhatsApp saya di 019-7071977 untuk mendaftar sebagai ahli & mula cari duit tambahan dengan bisnes Shaklee

Komen Facebook:
Cari Duit Tambahan Legakan Kesempitan
Tagged on:         

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *