Bukan senang kan nak cari pencuci muka untuk kulit sensitif ni… lebih-lebih lagi nak cari pencuci muka yang bebas bahan kimia bahaya. Dah la kulit sensitif, takkan kita nak tepek produk yang ada bahan kimia pulak kan kat muka ni?…

Takpe, dilemma tu bakal selesai sebaik saja anda habis membaca perkongsian saya kali ni.

pencuci muka untuk kulit sensitif

 

Sebenarnya tak kisahlah samada seseorang tu ada kulit yang sensitif atau kulit tahan lasak sekalipun, memang tak sepatutnya kita guna produk yang ada bahan kimia yang merbahaya tu. Efek bahan kimia tu semua mungkin takkan nampak jelas pada kulit kita, tapi dia masuk ke dalam darah dan semua organ dalam kita.

pencuci muka untuk kulit sensitif

Hanya 26 saat diperlukan untuk bahan kimia daripada produk penjagaan diri untuk masuk ke dalam salur darah kita!…. menakutkan kan?

Ok, hilangkan ketakutan tu sebab sekarang anda semua dah ada pilihan yang jauh lebih selamat terutamanya kepada yang sedang mencari pencuci muka untuk kulit sensitif tu.

Saya perkenalkan NutriWhite Shaklee!

pencuci muka untuk kulit sensitif
NutriWhite Shaklee dihasilkan daripada bahan-bahan semulajadi yang selamat untuk semua jenis kulit

NutriWhite Shaklee bukan saja ada pencuci muka dan skrub lembut ni. NutriWhite ada set lengkap hingga ke krim malam & krim pemudar jeragat. Nampak gambar pertama dalam artikel ni tadi kan?. Tu semua adalah antara bahan-bahan semulajadi yang digunakan oleh Shaklee untuk hasilkan rangkaian produk NutriWhite ni.

 

pencuci muka untuk kulit sensitif
Set Asas NutriWhite

 

Tak yakin lagi yang NutriWhite ni selamat? Baiklah, cuba tengok jadual di bawah ni. Jadual ni menunjukkan tahap keselamatan setiap bahan yang terkandung dalam pencuci muka NutriWhite. Boleh lawati laman web cosdna.com untuk cari details tentang bahan-bahan ni tau.

 

Dah yakin kan yang NutriWhite ni memang selamat? dan sudah tentulah sangat sesuai untuk orang-orang yang berkulit sensitif. Macam mana nak dapatkan NutriWhite ni?

 

CARA MEMBELI SET ASAS NUTRIWHITE

CARA 1

Klik BUTTON MERAH di bawah ni untuk pembelian segera.

BELI SEKARANG

 

CARA 2

HUBUNGI:

Nieda
Business Leader & Shaklee Independent Distributor

Whatsapp:
019 – 707 1977

Email:
nieda@ohcantik.com 

KENAPA MESTI BELI PRODUK SHAKLEE DENGAN SAYA?

Dapatkan konsultasi eksklusif secara berterusan apabila membuat belian produk Shaklee melalui saya. Dan ketahui juga tawaran-tawaran dan diskaun hebat yang Shaklee berikan kepada semua penggunanya yang berdaftar sebagai ahli.

 

PILIHAN LAIN UNTUK MENANGANI MASALAH KULIT SENSITIF

Vitamin C & Vitamin E

Vitamin C & E ini membantu memperbaiki masalah kulit dari dalam. Ini adalah cara yang lebih efektif berbanding penggunaan produk kecantikan luaran sahaja. Kedua-dua vitamin ini dapat membantu meredakan jerawat, menghilangkan kulit berminyak.

Selain daripada itu, mereka juga dapat meredakah parut, memudarkan jeragat, mengecilkan liang pori (ini sangat membantu orang yang ada masalah whiteheads). Whiteheads terjadi apabila liang pori muka besar dan tersumbat.

 

KULIT MEREKA DAH CANTIK & FLAWLESS SEMULA

pencuci muka untuk kulit sensitif

pencuci muka untuk kulit sensitif

pencuci muka untuk kulit sensitif

 

Komen Facebook:
Pencuci Muka Untuk Kulit Sensitif Bebas Bahan Kimia Merbahaya

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *