Shaklee ada lebih kurang 49 jenis produk yang terdiri daripada suplemen, skincare, syampu, penjagaan rumah dan penapis air. Kali ni saya kongsikan produk Shaklee paling laris dengan pembaca setia ohcantik.com yer.

Nak tau paling laris atau tak, TOP 10 atau tak.. cubalah bayangkan stok masuk tak sampai 18 jam dah terus SOLD OUT!

Menarik kan?… Ini tandanya rakyat Malaysia semakin bijak memilih produk yang terbaik saja. Dan lebih ramai rakyat Malaysia yang sangat mementingkan penjagaan kesihatan melalui pengambilan suplemen semulajadi yang lebih terjamin selemat & berkesan.

 

produk shaklee paling laris

Menduduki tangga teratas dalam carta sudah pastinya VIVIX!

  1. Vivix
  2. ESP
  3. Omega Guard
  4. Vitamin C
  5. Ostematrix
  6. Alfalfa Complex
  7. Vitamin E
  8. Vita-Lea
  9. Collagen
  10. Lecithin

Ada yang kata Vivix tu mahal. Tapi… kalau mahal macam mana pulak boleh jadi produk Shaklee paling laris dan menduduki tangga teratas dalam carta pulak tu..

Rakyat Malaysia ni sebenarnya ramai yang mampu, cuma masih ramai juga yang berkira-kira nak berbelanja bila bab kesihatan ni. Ini kita kena ubat yer… duit berjuta pun tapi sakit terlantar nak buat apa kan?

Saya terangkan sedikit kepada VIVIX ni BEST yer…

Satu PENEMUAN REVOLUSI dalam anti-penuaan pada tahap sellular (tahap sel) Shaklee memiliki Vivix ®, produk suplemen revolusinari anti-penuaan dalam pertarungan melawan penuaan pada tahap sellular.

Lebih 1 juta botol Vivix ® telah pun dijual hanya selepas setahun Vivix dipasarkan. Vivix merupakan suplemen anti-penuaan terbaik didunia yang dibangunkan selepas penyelidikan bertahun-tahun oleh Shaklee, syarikat No. 1 suplemen di Amerika Syarikat.

Vivix tidak bertindak sebagai ubat, tetapi ia lebih kepada makanan (minuman) yang mengandungi resveratrol yang mempunyai kemampuan untuk melawan pelbagai penyakit kronik dan memperbaiki serta melindungi sel pada tahap DNA. Didalam kajian makmal, ramuan Vivix ® telah menunjukkan impak kepada mekanisma penting anti-penuaan pada tahap sellular.

4 MEKANISMA (PUNCA) PENUAAN PADA TAHAP SELLULAR

  1. KEROSAKAN DNA
  2. PENGAWALAN GENETIK
  3. PENGELUARAN TENAGA YANG KIAN MENURUN OLEH SEL-SEL
  4. PENIMBUNAN PROTIN AGE

 

Bagaimana cara untuk mendapatkan produk Shaklee?

HUBUNGI:

Nieda
Business Leader & Shaklee Independent Distributor

Whatsapp:
019 – 707 1977

Email:
nieda@ohcantik.com 

 

KENAPA MESTI BELI PRODUK SHAKLEE DENGAN SAYA?

Dapatkan konsultasi eksklusif secara berterusan apabila membuat belian produk Shaklee melalui saya. Dan dapatkan juga tawaran-tawaran dan diskaun hebat yang Shaklee berikan kepada semua penggunanya yang berdaftar sebagai ahli.
Komen Facebook:
Produk Shaklee Paling Laris: Carta TOP 10

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *