Saya yakin, pasti ramai kat luar sana terutamanya wanita yang sukakan kecantikan dan nak kekal awet muda. Bagi yang sudah pun nampak tua dari usia sebenar tu mesti nak sangat kembali awet muda kan? Dan anda sedang tercari-cari produk anti aging terbaik Malaysia yang dijamin selamat dan berkesan.

Betul tak?

Nak awet muda ni bukan boleh setakat calit-calit atau sapu-sapu krim jer tau. Kita nampak tua atau jadi tua daripada usia sebenar adalah sebab sel-sel kita menua dengan cepat.

Ye.. saya setuju, faktor luaran pun kita tak boleh abaikan. Contohnya sinar UV, pencemaran, salah guna produk dan sebagainya. So, kita pun tak boleh abaikan pemakaian sunblock kalau tak nak kulit muka berjeragat.

 

produk anti aging terbaik Malaysia

 

Tapi, kali ni saya nak anda tangani masalah penuaan ni secara dalaman dengan cara pengambilan produk anti aging yang betul-betul terjamin. Produk yang dah diuji secara klinikal, bukan produk yang dibuat di belakang rumah atau timbang kilo.

 

PRODUK ANTI AGING TERBAIK MALAYSIA UNTUK KEKAL & KEMBALI AWET MUDA PALING ISTIMEWA DARIPADA SHAKLEE

Memahami manfaat Shaklee Vivix boleh memperbaiki hidup anda termasuklah orang yang anda sayangi. Selain daripada beri banyak manfaat kesihatan, Vivix juga beri manfaat kepada kecantikan terutamanya awet muda.

Saya harap anda akan terus membaca apa yang saya akan kongsikan ni dengan rasa ingin tahu.

Vivix disokong dengan bukti saintifik dan ia menjadi satu-satunya suplemen yang mampu buatkan sel-sel anda diremajakan semula dan sel-sel sentiasa mendapat perlindungan terbaik.

Anda bakal sihat & cantik luaran dan dalaman!

Shaklee mengiklankan penemuan tonik baru ini dengan tajuk utama:

“Hidup 25 tahun lebih lama dan merasa 25 tahun lebih muda!”

 

produk anti aging terbaik malaysia

Jaminan yang agak berani untuk syarikat konservatif seperti Shaklee.

Tapi memang itulah yang anda akan dapat (kesan adalah berbeza mengikut individu)

 

Baca tentang Keistimewaan Shaklee

 

PENEMUAN REVOLUSIONARI DALAM DUNIA KESIHATAN & PRODUK ANTI AGING TERBAIK MALAYSIA

Vivix adalah produk anti aging hasil penemuan revolusionari Shaklee. Di hasilkan di makmal canggih Shaklee daripada kajian kumpulan saintis bertauliah.

 

PENUAAN

Untuk memahami kekuatan Vivix, kita perlu bermula dengan memahami tentang penuaan klinikal dan konsep konsep anti-penuaan.

“Penuaan adalah ibarat satu set pembinaan penyakit. Sekiranya kita boleh melambatkan penuaan dan mengatasinya, orang akan hidup lebih lama dan hidup lebih sihat” Dr. D Sinclair, Havard Medical School.

 

PARA SAINTIS BERSETUJU ADA 4 SEBAB UTAMA PENUAAN PADA TAHAP SELULAR:

  • Kerosakan sel akibat diserang setiap hari oleh tiga perkara yang menyebabkan kerosakan pada DNA mereka. Pengoksidaan yang berlaku dengan tekanan yang berlebihan, pembiakan selular yang tidak betul dan faktor alam sekitar seperti radiasi tahap rendah atau pendedahan kepada toksin menjadi punca utama kerosakan sel. Apabila sel-sel DNA tidak sempurna untuk fungsi sel tertentu, sel-sel yang terjejas akan rosak dan mati. Peredaran masa menyebabkan sel-sel anda terdedah kepada lebih banyak risiko untuk kegagalan jenis ini, kecuali ada yang dapat menghidupkan semula atau memperbaiki DNA yang tidak betul itu.

 

  • Pengawal selia genetik – sebatian ini mengawal keseimbangan dinamik antara kerosakan dan penyembuhan; termasuk sama ada sel-sel dihidupkan semula atau mati. Apabila anda semakin tua, pertahanan semulajadi dan keupayaan untuk pembaikan diri berkurangan sehingga kerosakan selular secara semulajadi terus meningkat. Meningkatkan pengawal selia genetik ini boleh merangsang daya hidup.

 

  • Mitokondria sel mengalami penurunan dalam pengeluaran tenaga selular dari masa ke masa. Tanpa tenaga yang mencukupi, sel-sel anda akan kurang berfungsi sepenuhnya sebagai tisu dan organ yang sihat.

 

  • Protein AGE – ibarat sama seperti plak yang menebal pada gigi anda. Dari masa ke masa dinding sel tersumbat dengan protein AGE ini dan sel tidak dapat berfungsi dengan baik untuk proses pertukaran nutrien.

 

ANDA SUDAH FAHAM BAGAIMANA PENUAAN TERJADI?

Sebaik saja anda dah tahu bagaimana komplikasi penuaan menyebabkan kemerosotan kesihatan dan kekuatan sel, anda hanya perlu mencari bahan yang dapat mengatasi masalah khusus ini.

Ramai pengeluar dan tonik membuat tuntutan tidak berasas

Apabila sebut saja tentang kesihatan, terdapat banyak penyelesaian yang dikatakan menjadi ramuan magik akan muncul.

Malangnya kebanyakan daripada mereka hanya mengatakannya saja tanpa sebarang bukti nyata. Berhati-hati dengan apa yang anda habiskan wang anda.

Walaupun minuman tonik lain mengandungi bahan yang kaya antioksidan, ia rata-rata mempunyai manfaat kesihatan yang terhad, potensi dan kesan jangka panjangnya juga tidak didokumenkan dengan kajian keberkesanan saintifik yang jelas.

Mungkin anda kata banyak jer makanan segar lain yang dapat beri manfaat kesihatan. Tapi, jika mereka tidak diproses dengan betul atau berasal dari sumber yang tidak sihat seperti tanah yang tercemar, penggunaan bahan kimia pertanian berlebihan, ia hampir saja zero dari segi khasiat.

 

produk anti aging terbaik malaysia

 

POLIFENOL SEBAGAI PRODUK ANTI AGING TERBAIK MALAYSIA

Menyedari khasiat anggur merah terhadap kesihatan, saintis Shaklee mula menumpukan kepada molekul utama dari kulit anggur yang disebut resveratrol iaitu salah satu kompaun polifenol.

 

RESVERATROL

Sejak lewat 90-an, terdapat lebih daripada 2,000 kajian merujuk manfaat resveratrol dalam jurnal saintifik. Manfaat yang dikaji termasuklah pencegahan penyakit Huntington dan Alzheimer, penyakit kardiovaskular, gangguan paru-paru dan rawatan yang lebih baik untuk diabetes jenis 2, katarak dan obesiti.

Dr. Sinclair dari Harvard telah mengkaji untuk membuat resveratrol 1000 kali lebih kuat daripada yang terdapat dalam wain merah dan dapat menguatkan keberkesanannya di peringkat sel. Beliau percaya pada tahap ini resveratrol mempunyai kuasa untuk membalikkan proses penuaan.

Dr. Sinclair mengenal pasti sumber unik resveratrol dari pelbagai spesies anggur Muscadine yang unik kerana polifenolnya dalam Vivix Shaklee. Shaklee juga mencipta proses pengekstrakan yang lembut dan baru bagi memastikan keberkesanan biologi yang paling tinggi.

Hasilnya termasuk asid ellagik tertentu yang tidak terdapat dalam anggur biasa dan ia bertanggungjawab untuk beberapa sifat anti-penuaan dalam Vivix.

produk anti aging terbaik malaysia

MANFAAT VIVIX SEBAGAI PRODUK ANTI AGING TERBAIK MALAYSIA

Kajian makmal telah menunjukkan bahawa Vivix memberi kesan positif kepada semua 4 mekanisme penuaan selular serta menyumbang kepada beberapa manfaat kesihatan tertentu:

  • Membantu melindungi dan membaiki DNA selular
  • Impak positif sebagai pengawal selia genetik yang membantu melawan penuaan selular
  • Menggalakkan biogenesis mitokondria, yang membantu meningkatkan pengeluaran tenaga dalam sel
  • Mengurangkan pembentukan protein AGE yang boleh menyumbat sel anda
  • Menyokong kesihatan jantung dan fungsi kardiovaskular
  • Menyokong kesihatan otak
  • Meningkatkan kefungsian sistem imun
  • Menggalakkan jangka hayat sel
  • Membekalkan antioksidan untuk melawan radikal bebas

 

1 sudu teh Vivix sehari menyediakan lebih banyak resveratrol & polifenol berbanding 100 gelas wain anggur merah. Suplemen yang unik ini telah terbukti dalam kajian makmal menjadi 10 kali lebih kuat berbanding resveratrol sahaja untuk memperlahankan pembentukan protein AGE.

Formula Vivix yang dipatenkan juga mengandungi ekstrak Elderberry, lobak ungu dan Japanese Knotweed yang menjadikan Vivix jauh lebih berkuasa berbanding produk anti aging lain.

Tonton video daripada Dr. Bruce Daggy, Senior Vice President, Research & Development dan Chief Science Officer Shaklee  mengenai manfaat Shaklee Vivix.

Vivix hanya boleh didapati dari saya sebagai Pengedar Sah Shaklee, kini dan selama-lamanya.

 

SUPER GRAPE!

Dengan mengiktiraf manfaat kesihatan yang sangat besar dari sumber “buah anggur super” ini, Shaklee telah dapat secure keseluruhan keluaran dari penanam anggur muscadine terbesar dan terbaik di dunia. Shaklee juga telah memfailkan pelbagai paten untuk melindungi formulasi polifenol yang eksklusif dan inovatif ini sehingga tidak ada yang boleh menirunya.

Ini menjadikan Vivix sebagai satu-satunya produk anti aging terbaik dan tidak ada yang lain seumpamanya.

Untuk memesan Vivix dan mula mendapat efek anti aging yang hebat, klik “BELI SEKARANG” di bawah.

produk anti aging terbaik malaysia

 

ADAKAH ANDA CUKUP BIJAK?

Perkara yang benar-benar bijak untuk dilakukan ialah dengan menyampaikan cerita revolusi ini kepada semua orang yang anda mahu. Supaya semua orang mendapat produk anti aging terbaik Malaysia yang paling berkesan.

Vivix mampu meningkatkan tahap kesihatan dan kehidupan semua orang tak kira muda atau tua. Penemuan hebat ini mula dikomersialkan pada akhir 2007. Saya percaya 10-15 tahun dari sekarang sains Vivix secara positif dapat mengubah kesihatan negara kita.

Fikirkan tentang semua kos penjagaan kesihatan yang dapat dikurangkan kerana Vivix membantu tubuh mendapat dan mengekalkan kesihatan dari tahap selular. Badan yang mempunyai sistem imun yang kuat yang mempunyai keupayaan yang tinggi untuk dalam penyembuhan.

Vivix boleh menjadi hadiah paling berharga yang anda boleh beri kepada kesihatan anda dan orang yang anda sayang. Bukan saja anda dapat kekal awet muda, tapi juga anda dapat kembalikan semula keremajaan sel.

 

produk anti aging terbaik malaysia 

 

MULAKAN AMBIL VIVIX HARI INI.

Vivix adalah lebih daripada sekadar produk anti aging terbaik Malaysia yang hebat. Vivix ibarat peluang untuk sebuah kesihatan yang lebih baik.

Produk Shaklee tidak terdapat di kedai ubat tempatan anda, ia hanya boleh didapati eksklusif daripada saya sebagai Pengedar Shaklee yang sah sahaja.

Anda akan mendapat konsultasi selepas membuat pembelian selagi anda menjadi pelanggan saya.

 

Lihat Testimoni Vivix DSINI

produk anti aging terbaik malaysia
Ini adalah testimoni saya sendiri. Saya adalah penggemar Vivix Shaklee!

 

produk anti aging terbaik malaysia
WhatsApp saya di 019-7071977 untuk info lanjut / order Vivix
Komen Facebook:
Produk Anti Aging Terbaik Malaysia 2017 & Selamanya

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *