Penyakit kencing tikus… semua orang maklum yang penyakit ni sangat bahaya dan mengancam nyawa kan? Dan sekarang ni banyak pula kes penyakit kencing tikus sehingga meragut nyawa. Tapi berlainan pula dengan testimoni kencing tikus yang saya nak ceritakan kali ni..

Beliau berjaya pulih sepenuhnya dengan bantuan Resveratrol & Interferon.

Baca kisah lanjut testimoni kencing tikus yang dihidapi oleh Encik Mohd Amirul ni yer..

testimoni kencing tikus

TESTIMONI KENCING TIKUS PULIH DENGAN RESVERATROL & INTERFERON

“Sebelum ni saya hanya pernah dengar tentang kencing tikus di berita dan saya tak sangka saya akan menjadi salah seorang yang mengalaminya. Kisah ni pada tahun lepas sekitar Ogos. 

Pada mulanya saya berak darah lebih kurang dalam seminggu. Saya tak fikir ia sesuatu yang serius. Sebab saya tak ada sakit apa-apa. Kemudian lepas seminggu baru datang gatal-gatal badan, badan rasa lemah dan sakit kuat sangat di bahagian belakang. Rasa bisa-bisa badan. 

Saya mula demam kebah, demam kebah dan saya cuba bertahan dua hari. Hari ketiga saya dah tak mampu tahan sakit sangat. Masa tu jam 4 pagi Subuh saya beritahu isteri dan isteri saya bawa saya ke hospital bahagian kecemasan. Saya diletakkan di katil kritikal dan dimasukkan air 8 botol. Masa tu tekanan darah terlalu rendah. Saya diletakkan di bahagian kecemasan lebih kurang 5 jam. Kemudian saya terus dihantar ke wad ICU

Di sini saya diberitahu saya kena virus KENCING TIKUS. Ahli keluarga semua risau, yela kan KENCING TIKUS ni orang cakap PEMBUNUH SENYAP. Ia boleh menyerang fungsi organ lain macam buah pinggang, jantung, paru-paru dan sebagainya. Juga boleh mengakibatkan kematian mendadak. Mau tak risaunya. Semua risau terutama mak saya. 

Di sini ICU saya dipantau rapi. Masa ni saya rasa sakit dada, muka bengkak, nak tidur pun tak selesa dan memang tak berdaya rasanya. Hati terubat bila ramai ahli keluarga, jiran-jiran dan sahabat yang datang melawat. 

Saya ditahan di ICU selama dua hari. Masa hari kedua tu kakak saya datang dari Tanjung Malim hantarkan Vivix dan Nutriferon. Kali pertama dia bagi saya minum Vivix di katil ICU, dia bancuhkan ke dalam air botol. Merah. Pekat. Macam air sirap. Kakak saya pesan makan jugak Nutriferon yang diberi dalam bentuk sachet tu. Saya tuangkan je ke dalam mulut

Selepas keluar dari ICU saya diletakkan di wad biasa selama 6 hari. Isteri saya terus berikan vitamin setiap hari. Alhamdulillah badan pun cepat rasa sihat dan segar. Hari ketujuh tu saya dah boleh teruskan kerja saya macam biasa. Terkejut geleng kepala group famili Tok Noi bila saya hantar gambar dah atas bot pada hari ketujuh tu. 

Kakak saya beritahu vitamin yang diberi tu dapat membantu menguatkan imun badan saya melawan jangkitan virus dan bakteria dan memberi tenaga pada sel badan saya.

Syukur Alhamdulillah. Terima kasih semua ahli keluarga dan sahabat yang mendoakan. Terima kasih Shaklee.”

-MOHD AMIRUL B. BADRI-

 

VIVIX

Vivix memang bukan ubat tapi testimoni kencing tikus tadi membuktikan Vivix mampu membantu menyelamatkan nyawa.

Vivix adalah suplemen yang dikuasakan dengan Resveratrol & Polifenol yang menjadikannya sangat berkuasa dalam memperbaiki kesihatan pada tahap sel.

testimoni kencing tikus

Penuaan sel dan kerosakan sel adalah punca utama penyakit, keruntuhan sistem imun, penuaan. Jadi, jika ada berlaku apa-apa masalah kepada tubuh badan kita, sel adalah perkara pertama yang perlu diperbaiki.

 

testimoni kencing tikus

NUTRIFERON

Ahli sains dan pakar perubatan telah mengenal pasti interferon sebagai komponen utama yang memastikan fungsi sistem imun yang kuat.

NutriFeron® dicipta oleh ahli sains yang menemui interferon, pakar imunologi terkemuka dunia Dr Yasuhiko Kojima, yang menjalankan penyelidikan selama 40 tahun untuk mencari sebatian semula jadi.

Formula eksklusif berpaten ini dicipta untuk meningkatkan tahap interferon secara semulajadi, memberikan sokongan pertahanan dari peringkat sel.

 

Disclaimer : Vivix dan Nutriferon adalah suplemen @ makanan tambahan dan bukan ubat. Walaupun terbukti secara saintifik mampu menyihatkan badan, suplemen tidak berfungsi untuk merawat, menyembuh atau memulihkan penyakit kritikal.

 

ORDER

Anda atau ada orang yang anda sayang sedang berhadapan dengan penyakit kencing tikus? Ikhtiarlah segera macam yang Encik Mohd Amirul lakukan supaya nyawa dapat diselamatkan.

testimoni kencing manis
WhatsApp 019-7071977 untuk info lanjut / order Shaklee
Komen Facebook:
Testimoni Kencing Tikus: Pulih Dengan Resveratrol

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *