Detox paling berkesan… paling mudah… paling selamat… semua orang nak macam ni kan?

Mesti ramai yang tau tentang detox ni kan? Dan macam-macam pulak cara detox yang biasa kita dengar, buat air detox lah, rendam kaki lah, makan itu dan ini, TAPI dalam banyak-banyak cara detox, kita mesti nak yang paling mudah paling berkesan kan?

Adakah detox yang kita buat tu adalah detox paling berkesan?

Dah buat macam-macam cara detox tapi badan tetap rasa macam tu juga, masih selalu rasa tak sihat, masih ada macam-macam masalah, BERAT BADAN masih tak turun.

Kenapa agaknya yer?

 

detox paling berkesan

PUNCA KENAPA KITA RASA TAK SIHAT & BERAT BADAN SUSAH TURUN

Ok… bayangkan yang diri kita ni ibarat sebuah baldi. Dan bayangkan pula toksin yang ada disekeliling kita setiap hari tu ibarat macam air yang sedang menitik masuk ke dalam baldi tadi, lama-lama baldi tu akan penuh dengan toksin kerana terdedah (menadah) toksin setiap hari.

Kalau sikit-sikit takpe lah sebab sistem imun kita direka khusus untuk menangani serangan toksid tadi. TAPI, pendedahan berlebihan kepada toksin, bahan kimia, tekanan fizikal dan emosi pun ikut sama memenuhkan baldi (badan kita) tadi dan ada masanya baldi tu overflow sebab terlebih-lebih muatan dah.

Ia mungkin ambil masa yang agak lama untuk sampai jadi overflow tu, tapi bila keradangan sel dah mula terjadi, simptom akan timbul dan penyakit pun mula datang, berat badan pun degil sangat nak turun.

Jadi, apa yang kita perlu buat untuk halang daripada toksin ni terus melekat dalam badan dan mudahkan proses turunkan berat badan?

Jawapannya adalah = DETOX

Dalam banyak-banyak cara detox, mestilah kita nak detox paling berkesan kan?

Apa pulak detox paling berkesan untuk singkirkan segala toksin yang ada ni?

Jawapannya adalah = MEERACLE BEAUTE TONIC

 

detox paling berkesan

Proses detox ni bukanlah berfungsi macam magik tau.

Buat hari ni esok lusa terus sihat.

Toksin kan banyak dalam badan tu, jadi SILA BERI MASA KEPADA DIRI SENDIRI.

 

PUNCA TOKSIN

Kenal pasti punca tekanan dan toksin yang menyebabkan permasalahan kepada badan kita terlebih dulu dan singkirkannya serta-merta. Contohnya kalau kita banyak sangat terdedah kepada pencemaran atau bahan kimia, jadi cuba sebolehnya untuk kurangkan atau elakkan terus pendedahan tu barulah kita boleh pergi ke fasa yang seterusnya iaitu penyingkiran toksin dalam badan tu sendiri (ini secara asasnya saja).

Ini bagi mengurangkan keradangan.

Kalau berlaku keradangan, apa pun tak boleh masuk dan keluar, jadi sel menjadi tempat berkumpulnya toksin dan penyakit.

 

KERADANGAN SEL

Keradangan sel akan membawa kepada penyakit kronik dan gangguan hormon.

Sumber utama keradangan termasuklah gula dan bijirin, lemak jahat, biotoxins, dan toksin daripada tampalan merkuri dan GMO.

Diet yang penuh toksin, gaya hidup dan pelbagai tekanan (sama ada kimia, fizikal atau emosi) boleh menghidupkan gen buruk. Sebaliknya, gaya hidup yang sihat, pemakanan yang bersih dan persekitaran, dan metilasi dipulihkan dengan betul boleh mematikan gen yang tidak baik. Oleh itu, DNA kita tidak lagi takdir kita.

Baca juga: Benarkah Ubat Kurus Berkesan Turunkan Berat Badan?

 

MEERACLE BEAUTE TONIC

detox paling berkesan

Bagaimana produk-produk ini berfungsi?

MEERACLE Beaute Tonic ni apa?

MEERACLE Beaute Tonic adalah minuman botani yang kaya dengan Vitamin C, antioksidan dan serat (Fibersol-2) yang sangat bermanfaat untuk mengekalkan kesihatan usus, sistem imun, kulit dan juga membantu untuk mengawal dan mendapatkan berat badan ideal TANPA perlu ikat perut!

 

Beaute Tonic dihasilkan dengan gabungan jus buah-buahan seperti:

  • Ekstrak buah kiwi
  • Ekstrak epal hijau
  • Ekstrak buah beri
  • Fibersol-2
  • Pureway C
  • Beauty oligo
detox paling berkesan
Keputusan ujian yang dilakukan oleh SIRIM keatas MEERACLE Beaute Tonic. PASS semua!

Di dalam setiap sachet mengandungi:

  • Ekstrak epal hijau yang kaya dengan khasiat semulajadi bagi membantu mengawal paras kolesterol
  • Ekstrak buah kiwi yang kaya dengan vitamin C, antioksidan dan membantu mengekalkan kesihatan sistem imun yang baik
  • FIBERSOL- 2 iaitu sumber serat yang boleh buat rasa kenyang lebih lama, menggalakkan sistem penghadaman yang baik bagi membantu menurunkan dan mengawal berat badan secara semulajadi
  • Beauty OLIGO yang dapat membantu menyingkirkan toksin dalam badan, mencantikkan kulit dan kekal awet muda
  • PUREWAY C dari buah sitrus yang tinggi daya penyerapan bagi membantu meningkatkan fungsi sistem imun dan menyembuhkan luka dengan pantas dan mengatasi masalah kulit.
  • Ekstrak buah Elderberry / beri biru yang berfungsi sebagai antioksidan dan anti-radang bagi membantu menyihatkan kulit
  • VITAMIN E berfungsi untuk membantu melambatkan proses penuaan sel

 

detox paling berkesan

KEISTIMEWAAN MEERACLE Beaute Tonic:

  • TIADA bahan pengawet
  • TIADA gula tambahan.
  • TIADA pewarna tiruan
  • Kaya dengan khasiat daripada bahan-bahan semulajadi PREMIUM
  • Tersedia dalam sachet yang mudah dibawa untuk diambil pada bila-bila masa atau dimana saja

 

detox paling berkesan

SIAPA YANG SESUAI AMALKAN MEERACLE BEAUTE TONIC?

  • Yang nak turunkan berat badan
  • Yang nak kempiskan perut buncit
  • Yang nak dapatkan berat badan ideal
  • Yang nak kulit cantik, flawless, glowing
  • Yang nak maintain awet muda
  • Yang nak atasi masalah sembelit
  • Yang nak kawal nafsu makan
  • Yang suka suplemen sedap dan mudah diamalkan
  • Yang selalu travel dan nak senang angkut suplemen kesana kesini

 

detox paling berkesan

ADAKAH DETOX BOLEH TURUNKAN BERAT BADAN?

Ye…

Kesannya adalah lebih daripada sekadar untuk pengurusan berat badan. Detox akan membuatkan anda menjadi lebih sihat, segar dan bertenaga.

Detox juga akan menambah keberkesanan suplemen @ ubat yang anda ambil kerana segala zat nutrisinya dapat diserap dengan baik oleh badan kerana toksin yang menjadi penghalang sudah tiada.

Kulit cantik & sihat pula adalah bonus kepada detox yang anda buat.

detox paling berkesan

 

 

 

detox paling berkesan
SEGERA WhatsApp saya untuk dapatkan PAKEJ PROMO terkini!

 

detox paling berkesan

Komen Facebook:
Detox Paling Berkesan, Mudah Turunkan Berat Badan
Tagged on:             

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *