Dah macam-macam cara kuruskan badan dan suplemen yang diambil untuk kurus, dah konsisten, dah minum cukup air kosong tapi tetap tak dapat hasil macam yang diharapkan?

Sebab apa agaknya?

Salah suplemen kah?

Salah cara kah atau salah siapa?

Kalau dah untuk kurus tapi masih gagal untuk kurus maknanya cara pengambilan suplemen anda tak betul dan badan anda banyak TOKSIN.

Toksin ni la yang jadi penghalang dan buatkan suplemen yang kita makan tu gagal berfungsi dengan efisien.

Macam mana nak buang toksin ni?

1 jer caranya iaitu dengan DETOKS

Kita kena bersihkan dulu seluruh sistem tubuh kita, barulah suplemen lain yang kita makan akan beri kesan yang optima. Barulah boleh turunkan berat badan dengan lebih senang.

Apa itu detoks?

Detoks adalah proses pembuangan toksin dari dalam tubuh kita. Tak kiralah yang terhasil secara semulajadi ataupun terhasil sebab pemakanan seperti pestisida, pewarna, MSG, logam berat dari air minum, lebihan ubat-ubatan yang tertinggal dalam tubuh, pencemaran udara, stress, pola makanan buruk dan sebab radikal bebas.

Proses detoks ni boleh membantu memperbaiki metabolisme dan kemampuan tubuh dalam membuang racun (toksin) dari dalam tubuh secara semulajadi.

Toksin-toksin inilah yang jika dari waktu ke waktu berkumpul di dalam tubuh, iaitu di dalam usus kita yang pada akhirnya menyebabkan penyakit degeneratif, kerosakan sel-sel tubuh dan penyakit kronik seperti kanser, kolesterol, dan darah tinggi.

Tahap racun di dalam tubuh juga mempengaruhi stamina dan kemampuan tubuh dalam menjalani kegiatan sehari-hari, kemampuan tubuh menyerap nutrisi, serta penuaan.

Detoks ni sangat penting dilakukan sekerap mungkin kerana mengambil kira keadaan hidup kita dan makanan yang kita makan sehari-hari sering tercemar.. Samada kita sedar atau tidak.

Mengapa detoks penting?

Dengan detoks kita dapat:

  1. Mencegah penyakit.
  2. Merehatkan organ tubuh.
  3. Membersihkan bahagian dalam tubuh dari toksin-toksin yang berbahaya.
  4. Membersihkan jerawat
  5. Melambatkan proses penuaan (anti-aging).
  6. Meningkatkan ketahanan dan kemampuan tubuh (sistem imun)
  7. Meningkatkan kesuburan

Apa yang perlu kita DETOKS?

  1. Hati
  2. Usus kecil
  3. Usus besar
  4. Darah

Macam mana cara detoks yang betul?

Melalui pengambilan suplemen yang dapat membantu membersihkan organ penting terutamanya usus besar & usus kecil sebab perut adalah punca kepada macam-macam penyakit. Kita makan segala macam benda, dan semua masuk dalam perut tapi ada yang tertinggal dan tak dapat dikumuhkan atau diproses dengan betul akhirnya jadi toksin (racun).. lama-lama bukan perut jer yang banyak toksin, ia boleh jugak merebak ke organ lain seperti hati dan darah.

Suplemen apa yang membantu

  1. DTX Complex : untuk cuci HATI
  2. Herb-Lax : untuk cuci USUS BESAR
  3. Alfalfa Complex : untuk cuci DARAH, USUS KECIL & USUS BESAR
  4. Vivix : untuk cuci DARAH

detoks-full-set

Boleh tak kalau nak ambik salah satu daripada suplemen tu jer?

Tak digalakkan kalau nak kesan terbaik, tapi ia masih bergantung kepada tahap permasalahan dan keperluan seseorang dan setiap satu suplemen tu ada manfaat yang berbeza.

Jadi, kalau nak kurus memang kena ambil 3 langkah penting ni iaitu:

  1. BAKAR (bakar & cairkan lemak)
  2. BUANG (singkirkan lemak yang dah dicairkan & toksin)
  3. BINA (bina dan kekalkan otot untuk metabolisma yang baik) – metabolisma ni adalah kemampuan tubuh kita membakar makanan kepada tenaga

Bila kena cara & suplemennya memang saya gerenti anda akan berjaya kuruskan badan dalam masa yang singkat jer, tanpa perlu berlapar, tanpa perlu berpantang daripada makan nasi, tanpa perlu senaman yang terlalu berat.

1

6

8

 

MELABURLAH UNTUK KESIHATAN & KECANTIKAN MATA ANDA

HUBUNGI:

Nieda
Business Leader & Shaklee Independent Distributor

Whatsapp:
019 – 707 1977

Email:
nieda@ohcantik.com 

 

Komen Facebook:
Cara Kuruskan Badan Akan Gagal Jika Badan Ada Parasit & Toksin
Tagged on:     

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *